Potilasasiakirjojen tilauksen voi tehdä myös sähköisesti

Julkaistu 27.5.2019 klo 9.28

Jokaisella on oikeus saada tietää, mitä tietoja itsestä on tallennettu viranomaisen asiakirjoihin. Seututerveyskeskuksessa annetun hoidon aikana omiin potilasasiakirjoihin tallennetut tiedot voi jatkossa tilata myös sähköisesti. Sähköinen potilasasiakirjojen tilauslomake lähetetään Seututerveyskeskuksessa käytössä olevan sähköisen asiointipalvelun (OmaHyvis) kautta.

Asiointipalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Potilasasiakirjojen tilauslomake löytyy asiointipalvelun Aloita asiointi -välilehdeltä.

OmaHyvis - Aloita asiointi - Potilasasiakirjojen tilaus

Lisätietoja: Potilasasiakirjojen tilaaminen ja tarkastaminen