Seututerveyskeskuksen alueen asukkaille suositellaan sähköisen asioinnin sopimuksen tekemistä jo hyvissä ajoin ennen koronarokotuksen ajanvarausta

Julkaistu 23.4.2021 klo 15.28

Koronarokotuksien edetessä myös sähköisen asioinnin palvelut ovat suuren kuormituksen alla. Jyväskylän, Muuramen sekä Seututerveyskeskuksen alueen (Joutsa, Toivakka, Luhanka, Keuruu, Multia, Petäjävesi, Laukaa ja Konnevesi) asukkaita suositellaan tekemään sähköisen asioinnin sopimus jo hyvissä ajoin ennen omaa rokotusajanvarausvuoroa, jotta palvelun ruuhkautumista vähennettäisiin ajanvarauksen auetessa. Sähköisen asioinnin sopimus mahdollistaa sinulle sähköisen asioinnin sosiaali- ja terveydenhuollon kanssa esimerkiksi sähköisen ajanvarauksen muodossa.

Jos olet jo tehnyt sähköisen asioinnin sopimuksen, tarkistathan että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Oikeat, ajantasaiset yhteystiedot ovat todella tärkeät asioinnin mahdollistamiseksi.

Ohjeet sähköisen asioinnin sopimuksen tekemiseen:

Pääset sähköiseeen asiointipalveluun osoitteesta: https://oma.hyvis.fi/login

Sähköisen asioinnin sopimus tehdään ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Järjestelmä ohjaa sopimuksen tekemisessä.

Ohjeet yhteystietojen päivittämiseen:

  1. Kirjaudu sisään sähköiseeen asiointipalveluun osoitteessa  https://oma.hyvis.fi/login.
  2. Sisäänkirjautumisen jälkeen oikeasta yläkulmasta oman nimen alta löytyy alasvetovalikko ”Omat tiedot”.
  3. Tällä sivulla pääsee päivittämään sekä sähköposti- että puhelinnumerotiedot.
  4. Lopuksi sivuston alalaidasta löytyy tallenna-painike, jota tulee painaa tietojen päivittämiseksi.

Tiedot päivittyvät myös asiakas- ja potilastietojärjestelmään.

Kiitos, että mahdollistat sujuvan ajanvarauksen omalta osaltasi!